لیست وسایل آشپزخانه

معرفی انواع ظروف و ابزار آشپزخانه، ظروف پخت و پز ، ظروف پذیرایی ، ظروف کریستال ، ظروف بامبو ، ظروف چینی ، قابلمه مسی ، تابه چدن

لیست وسایل آشپزخانه

معرفی انواع ظروف و ابزار آشپزخانه، ظروف پخت و پز ، ظروف پذیرایی ، ظروف کریستال ، ظروف بامبو ، ظروف چینی ، قابلمه مسی ، تابه چدن

قیمت انواع ظروف کریستال چک

با توجه به قیمت انواع ظروف کریستال چک و استقبال مشتریان از اینگونه محصولات شاهد عرضه انواع مدل ظروف پذیرایی بلور و کریستال چک هستیم .نمونه های ایرانی، نمونه های تولیدی کشورهای آلمان، ایتالیا، چک، ترکیه، فرانسه و... که هرکدام بسته به ملیت و طراحی و میزان نقش و خط یا به قولی تراش روی کریستال قیمت های متفاوتی دارند.براساس بررسی های انجام شده کریستال های چک از گران ترین و با کیفیت ترین های بازار هستند.البته نمونه های ایرانی نیز طی سال های اخیر از لحاظ کیفی در حد چشمگیری رشد داشته اند و شاید از لحاظ طراحی و درخشش ظاهری با نمونه های وارداتی قابل تشخیص نباشند. کریستال چک و لاروس ایتالیا در زمره باکیفیت ترین انواع کریستال قرار دارند و کریستال مارک والتر و بوهمیای آلمان، آرکروک فرانسه، سوگای ژاپن، آر سی آر ایتالیا، تویوی ژاپن، جی جی سی و ناخمن آلمان از جمله مارک های مطرح بازار کریستال به شمار می آیند.ظروف کریستال از قیمت بالایی برخوردارند، از این رو هنگام خرید این ظروف لازم است که بودجه خوبی برای آن کنار گذاشته شود.

سایت کریستال ناخمن یکی از کامل ترین مجموعه های ظروف پذیرایی کریستال را در اختیار دارد و در زمینه فروش سرویس کریستال جدید فعالیت می کند. برند آلمانی ناخمن در سال 1834 فعالیت خود را آغاز کرده است و در طول این سال ها همواره یکی از تولید کنندگان برتر اروپایی در زمینه تولید کریستال بوده است. آنچه ناخمن را از سایر برندهای تولید کننده کریستال متمایز میکند توجه به طراحی محصولات است این شرکت تحت پروژه (NEXT GEN) با هفت کالج هنری در سراسر دنیا برای طراحی محصولات همکاری میکند و محصولات این شرکت بارها برنده جوایز معتبر طراحی شده اند.

راهنمای خرید کریستال

در وهله اول بودجه خود را مشخص کنید. این کار موجب می شود تا شما بدانید با بودجه ای که دارید به سراغ کدام برند یا محصولات کدام کشور می توانید بروید.

 علاقه مندی خود را برای خرید برند خاص مشخص کنید. ممکن است شما بودجه کمی برای خرید ظروف کریستال در نظر گرفته باشید؛ اما به کریستال های چک یا آلمان یا لهستان علاقه مند باشید. در این صورت باید تکلیف خود را مشخص کنید یا یک ظرف کوچک از یک برند مطرح خریداری کنید یا یک ظرف ارزان تر. هنگام خرید کریستال به اصل یا تقلبی بودن ظروف توجه کنید. برخی مدل های تقلبی ظروف کریستال در بازار وجود دارد که با کیفیت پایین تولید شده و با قیمت انواع اصلی به فروش می رسد.

تنها راه مطمئن، خرید از مراکز معتبر و نمایندگی هاست. همچنین کریستال های اصل برگه مخصوصی دارند که کشور سازنده درصد کریستال آنها را مشخص کرده است. قیمت انواع ظروف کریستال چک را از چند فروشگاه بپرسید. کالا را در بسته بندی صحیح و مطمئن از فروشنده تحویل بگیرید؛ زیرا زمانی که کالا از فروشگاه خارج شد مسوولیت آن با شماست، نه با فروشنده.

اگه به سایت کریستال ناخمن مراجعه کنید، عکس سرویس کریستال به همراه توضیحات کامل در اختیار شما قرار می گیرد تا به راحتی خرید اینترنتی کریستال ناخمن را دنبال کنید. علاوه بر آن متوجه خواهید شد که این شرکت توجه ویژه ای به کیفیت کریستال تولیدی دارد در سال 2012 ناخمن اکسید سرب را از کریستال های خود حذف کرد و به فرمول جدیدی برای ساخت کریستال دست یافت و بدون اینکه از شفافیت و درخشندگی محصولات کم شود سلامت مصرف کنندگان و مسائل محیط زیستی را هم در نظر داشته باشد.شرکت رایت کیش نماینده انحصاری ناخمن در ایران است و تهیه محصولات ناخمن را برای مشتریان ایرانی فراهم کرده است.

در مورد ظروف و اشیای طلا یا نقره کوب دقت زیادی داشته باشید؛ زیرا ممکن است برخی از فروشندگان در مورد میزان طلا یا نقره به کار رفته در ظرف مورد نظر اطلاعات درست به خریدار ارائه نکنند یا اینکه ممکن است عیار طلا یا نقره ای را که روی کریستال به کار رفته است، زیاد اعلام کنند.


منبع

ظروف شیک پذیرایی برای نوروز

یک قهوه داغ در یک فنجان زیبای سفیدرنگ روزهای آخر اسفند می‌چسبد. سفید، نماد پاکیزگی و پاکی است و غذا خوردن در ظروف سفیدرنگ حس خوبی دارد. اگر به یک پذیرایی شیک و به‌یادماندنی در ظروف شیک پذیرایی علاقه دارید این مطلب «نیکوپی» را حتماً بخوانید. امروز برایتان از ظروف سفیدرنگی نوشته‌ایم که در نوروز امسال می‌توانید با آن‌ها میهمانی‌های درخشان و بی‌نظیری برگزار کنید.
سرویس غذاخوری شیشه ای به دلیل قیمت ارزان می تواند گزینه ای مناسب برای سرو غذا در وعده های معمولی باشد. به عبارت دیگر اگر قصد دارید ظروفی دم دستی برای سرو غذا داشته باشید، شاید سرویس غذاخوری شیشه ای بتواند نیاز های شما را بر طرف نماید. در چنین سرویس هایی معمولا انواع بشقاب، کاسه، دیس و پیش دستی گنجانده شده است تا ظروفی یکدست و کامل روی میز پذیرایی حضور داشته باشد. در بعضی از سرویس های شیشه ای حتی لیوان و پارچ نیز گنجانده شده است تا دیگر چیزی برای سرو یک ناهار یا شام دلپذیر کم نباشد.
بشقاب‌های مادام کوکو
طرح‌های برجسته سفید بر زمینه‌ای کاملاً سفیدرنگ، بشقاب هایی شیک ساخته است که رنگ‌های غذا را چندین برابر زیباتر نشان خواهد داد. برند ترکیه‌ای «مادام کوکو» بشقاب‌های ساده قشنگی دارد که شیک و جذاب‌اند و می‌توانید در پذیرایی‌هایتان روی زیبایی‌شان حساب کنید. مشابه ارزان‌تر و ایرانی برای بشقاب‌های یکدست سفید با طرح برجسته، برند چینی زرین است که ظروف شیک پذیرایی سری «رادیانس» خود را با نقش برجسته سفیدرنگ تولید کرده است.
شیرینی‌خوری‌های سفیدرنگ چند طبقه
این سبک شیرینی‌خوری‌های شیک و زیبا معمولاً دو یا سه‌طبقه هستند. اگر بخواهید هدیه‌ای کاربردی و زیبا هم بخرید این شیرینی‌خوری‌ها گزینه خوبی خواهند بود. معمولاً فضای کافی و خوبی برای چیدن شیرینی‌های مختلف دارند و برای عیددیدنی‌ها هم حسابی به کارتان خواهند آمد. برند «سیلویا» مدل‌هایی مشابه این شیرینی‌خوری‌ها تولید می‌کند و قیمت مناسبی هم دارد.
SANNING یک ماگ فوق‌العاده
از زیباترین ماگ های برند معروف آیکیاست که برای خوردن چای عالی است. در مهمانی‌ها هم یاورتان به وقت پذیرایی خواهد بود و یک میز صبحانه فوق‌العاده را برای میهمانانتان خواهد چید. رنگ یکدست سفیدش این قابلیت را دارد که با هر رنگ ظروف شیک پذیرایی ست شود و از دردسر ناهماهنگی ظروفتان هم خلاص خواهید شد.
سرویس غذاخوری شیشه ای دارای ظروفی کاملا حساس است و باید با دقت مورد استفاده قرار گیرد. همانطور که می دانید بدنه ظروف موجود در این نوع سرویس ها کاملا شکننده هستند و پس از ضربه دچار ترک یا شکستگی کامل می شوند. به همین دلیل است که قیمت سرویس غذاخوری شیشه ای در مقایسه با سایر محصولات کمتر است. البته شست و شوی ظروف غذاخوری شیشه ای اصلا دشوار نیست و با یک آبکشی ساده نیز کاملا تمیز می شوند.
گلدان سفید، زیبا و رؤیایی
گلدان سفید تنوع زیادی دارد. از مدل‌های کاملاً ساده تا طرح‌های برجسته گل‌دار. خریدن این مدل گلدان‌ها کار راحتی است و در فروشگاه‌های دکوری و اکسسوری‌فروشی به‌راحتی پیدایشان می‌کنید. در مطلب «چگونه گل خشک‌هایی زیبا در منزل خود داشته باشیم؟» برایتان از گل‌های زیبای خشک و روش‌های تهیه آن‌ها نوشتیم. می‌توانید این گلدان‌های زیبا را با این گل‌های خوش آب و رنگ پر کنید و این تصویر ژورنالی زیبا را به شکل واقعی در منزل خود داشته باشید.
آیکیا، فنجانی مدرن
فنجان سفید آیکیا با طراحی ساده و مدرنش برای شما طراحی‌شده است اگر ظروف بدون جزییات و مینیمال را دوست دارید. برای خوردن چای و قهوه و یک پذیرایی ساده و شیک مناسب است و روی‌هم‌رفته فنجان همراه و دل‌نشینی برایتان خواهد شد.
برای خرید اینترنتی سرویس غذاخوری شیشه ای می توانید به فروشگاه های اینترنتی ظروف غذاخوری مراجعه کرده و پس از مشاهده انواع مدل سرویس غذاخوری شیشه ای، گزینه ایده آل خود را انتخاب نمایید.
اردورخوری‌های سفید رنگ
اردورخوری از جمله ظروف شیک پذیرایی مناسب عید نوروز است. انواع میوه‌های خشک و سالاد و زیتون را می‌توانید داخلش بریزید و فضای تفکیک‌شده‌اش ایده جالبی است. این اردورخوری‌های سفیدرنگ که حسابی هم مد هستند روی میز ناهارخوری‌تان جلوه خوب و چشمگیری خواهند داشت و به میز نظم خوبی هم خواهند داد. برند سیلویا این سبک اردورخوری را تولید کرده و می‌توانید روی کیفیت و دوامش حساب کنید. به‌علاوه اینکه قیمت مناسبی هم دارد. دیگر چه چیزی بهتر از این؟

منبع

خرید اینترنتی تخته گوشت

تخته گوشت از جمله ابزار آشپزی است که بودنش در آشپزخانه به کار آشپزی عملکرد سریعتری می‌دهد. بسیاری از کارهای آشپزی با استفاده از تخته گوشت آسان‌تر می‌شوند. در هنگام خرید اینترنتی تخته گوشت متوجه خواهید شد که  تخته گوشت‌ها انواع و اقسام گوناگونی دارند. از جنس پلاستیک گرفته تا شیشه و چوب.  تخته‌گوشت‌های چوبی سال‌هاست به دلیل زیبایی و ماندگاری بالا انتخاب بسیاری از آشپزان حرفه‌ای و کدبانوان خانه می‌باشند. می‌توان چنین ادعا کرد که بهداشت و سلامت تخته‌های چوبی بیشتر و بالاتر است. به این دلیل که باکتری‌هایی که به داخل چوب نفوذ می‌کنند، در آن زندانی می شوند و در نهایت می میرند. تخته‌گوشت‌‌های چوبی در مدل‌ها، اندازه‌ها و وزن‌های مختلف در بازار یافت می‌شوند.

از زودپزهای قدیمی چه چیزی را به‌خاطر می‌آوردید. یک دیگ خمره‌ای که ظاهری ترسناک داشت و در صورت بروز حادثه، عواقب جبران‌ناپذیری به‌همراه داشت. ولی این روزها با روی کار آمدن زودپز دوقلو دسینی دیگر با خیالی آسوده می‌توانید با سرعت بالا مواد غذایی دیرپز را آماده کنید. زمانی که مهمان برای شما آمد؛ می‌توانید مواد اولیه را داخل این دیگ ریخته و درپوش آن را ببندید و منتظر پختن مواد غذایی باشید.

تخته گوشت «بامبوم» مدل (Gustav) تهیه شده از جنس چوب بامبو و با کیفیت بالاست که طرحی مستطیل گونه با لبه‌های هلالی دارد. ابعاد این تخته گوشت چوبی 1.2 × 35 × 21 سانتی‌متر می‌باشد و براحتی با دست قابل شست و شو است. وزن این محصول 550 گرم است که برای محصولی از این دست سبک به نظر می‌رسد. خاصیت ضد رطوبت و آب داشته  بطوریکه حتی اگر مدت‌های طولانی در معرض آب قرار گیرد، هرگز از شکل و فرم خود خارج نخواهد شد. سعی کنید از دو تخته گوشت استفاده کنید، یکی از تخته‌ها را مخصوص سبزی و دیگری را برای گوشت اختصاص دهید. با این کار بهداشت را هر چه بیشتر رعایت کرده ایم. با استفاده از این تخته گوشت نسبتا بزرگ به آشپزی خود سرعت بخشیده و نهایت استفاده از زمان را ببرید. شرکت بامبوم (Bambum) شرکتی معتبر در ترکیه در زمینه‌ی تولیدات محصولات آشپزخانه از چوب بامبوم است. این برند با سابقه قدیمی خود در این عرصه توانسته مطابق با سلیقه‌ی همگان ابزار و وسایل خرده ریز آشپزخانه را با پیشرفت تکنولوژی هماهنگ کند و امکان خرید اینترنتی تخته گوشت را فراهم نماید.

زودپز دوقلو دسینی با جثه‌ای بسیار کوچک و نقلی برای آماده کردن خورش برای 2 تا 6 نفر کافی است. این دیگ دارای گنجایش 4 لیتر است که با داشتن 2 برنامه پخت این امکان را به شما می‌دهد تا به هر روشی که تمایل دارید انواع گوشت و سبزیجات را با خیالی آسوده بپزید. این زودپز دارای بدنه‌ای از جنس استیل است که داخل آن مدرج است و دست شما را برای پختن میزان غذای موردنظر باز می‌گذارد.

منبع




جدیدترین مدل استکان چای

اگر دوست دارید لذت نوشیدن چای خوش عطر و طعم را تجربه کنید، ما جدیدترین مدل استکان چای را به شما پیشنهاد می دهیم گاهی شکل فنجان و استکان تاثیر زیادی در طعم چای دارد و باعث می‌شود از نوشیدن آن بیشتر لذت ببرید. استکان‌های کمرباریک قدیمی، حس نوستالژیک زیبایی را برای همه‌ی ما زنده می‌کنند: خانه‌ی پدربزرگ، سماور گوشه‌ی اتاق و مادربزرگی که با یک پیراهن گل‌دار، کنار میز سماور نشسته و برای همه چای می‌ریزد. این صحنه‌ای است که با دیدن این استکان برایمان زنده می‌شود.

اگر در زمینه ظروف آشپزخانه با تجربه باشید، بعید است که برند لومینارک را نشناسید، و اگر به تازگی برای خریدسرویس ظروف آرکوپال تحقیقات خود را آغاز کرده اید، این برند و محصولات آن نقش پر رنگی در تحقیقات شما داشته اند. از زمانی که شرکت لومینارک در سال 1958 میلادی به عنوان اولین برند تولید کننده محصولات شیشه ای مقاوم در فرانسه تاسیس شد، بسیاری از مردم جهان و به خصوص مردم عزیز کشورمان با محصولات متنوع این برند از جمله سرویس ظروف آرکوپال خاطرات بسیاری دارند. این سرویس شامل یک عدد کاسه سوپ خوری، شش عدد بشقاب غذاخوری، شش عدد بشقاب خورش خوری و شش عدد پیش دستی می باشد.

جدیدترین مدل استکان چای پاشاباغچه با همان طراحی نوستالژیک زیبایی که دارد، بهترین گزینه در سبد خرید ما خواهد بود. اگر به ‌دنبال هدیه‌ای جذاب برای مادر یا مادربزرگ خود هستید، این محصول می‌تواند گزینه‌ای ایدئال باشد. این مجموعه محصول برند پاشاباغچه است که در عین داشتن کیفیت ساخت بسیار مطلوب، قیمت بسیار مناسبی هم دارد. بسته‌ی شش‌عددی استکان‌‍‌های پاشاباغچه با بدنه‌ی شفافی که دارند، هیچ تغییری در رنگ چای ایجاد نخواهند کرد.

سرویس ظروف آرکوپال از جنس شیشه و پاسخگوی نیاز های 6 نفر می باشد. این سرویس به دلیل داشتن فقط تکه های اصلی و ضروری بیشتر مناسب مصارف روزانه است. اما این امر باعث کاهش زیبایی و کیفیت آن نشده است. زیبایی ظروف این سرویس از رنگ آمیزی منحصر به فرد و شاد نشأت می گیرد که در هنگام صرف غذا حسی لذت بخش را به شما القا می کند. تصور کنید هر وعده به همراه خانواده، همانند یک ضیافت به یاد ماندنی در خاطر شما ماندگار شود. در کنار تمام ظرافت ها و زیبایی ها شما می توانید بدون هیچ نگرانی بابت افت کیفیت ظروف این سرویس را داخل مایکروویو و ماشین ظرفشویی قرار دهید.

منبع


قاشق چای خوری چوبی

ست قاشق چای خوری چوبی بامبو مدل تای یکی از محصولات پر طرفدار برند بامبوم به حساب می آید. این برند ترکیه ای متخصص تولید انواع ظروف پذیرایی و ظروف آشپزخانه تهیه شده از چوب بامبو است. بامبوم همچنین توانسته در مدت زمانی کوتاه محصولاتی متنوع و کاملا سالم را معرفی نماید و به جایگاهی ثابت در بازار جهانی بامبو و محصولات چوبی آن دست یابد. این ست شامل شش عدد قشق چای خوری زیبا و منحصر به فرد است که همگی از چوب بامبو ساخته شده اند و ظاهری بسیار شیک و در عین حال برگرفته از طبیعت بکر را در اختیار شما قرار می دهند. اگر تا به حال چیزی در مورد ظروف چوب بامبو نشنیده اید، باید به شما بگوییم که این ظروف علاوه بر برخورداری از ظاهری زیبا و مدرن، جزو سالم ترین و بی خطر ترین ظروف موجود در بازار به شمار می آیند و به همین دلیل انتخاب مناسبی برای سرو و نگهداری بلند مدت مواد خوراکی محسوب می شوند. این محصولات از منبعی طبیعی به دست می آیند و در مراحل تولید آن ها از هیچ گونه ماده شیمیایی استفاده نمی شود و احتمال نفوذ مواد شیمیایی و سمی به مواد خوراکی تقریبا صفر است. از سوی دیگر وزن بسیار سبک ظروف بامبو می تواند مزیتی مهم شمرده شود و شما را از زحمات اضافی معاف کند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید ظروف تهیه شده از چوب بامبو در اثر رطوبت و تماس با مایعات دچار افت کیفیت نمی شوند و فرم اصلی آن ها هیچ تغییری نمی کند. چنین ویژگی در سایر ظروف چوبی مشاهده نمی شود و به همین دلیل برخورداری از آن یک مزیت مهم برای ظروف پذیرایی و آشپزخانه به حساب می آید.
قاشق چای خوری
ظروف آرکوپال ایرانی  در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته اند و فاصله خود تا محصولات درجه یک خارجی نظیر آرکوپال لومینارک فرانسه را به حداقل رسانده اند. ظروف آرکوپال ایرانی دارای بدنه ای ظریف و در عین حال مستحکم هستند که روی آن ها طرح هایی زیبا و رنگارنگ تراشیده شده است. اما مهم تر از ویژگی های ظاهری، بدنه بهداشتی ظروف آرکوپال ایرانی می تواند توجه مشتریان را به سمت خود جلب کند.
شست و شوی این ست قاشق چای خوری چوبی در ماشین ظرفشویی هرگز توصیه نمی شود، چرا که آب پر فشار و بسیار داغ موجود در ماشین ظرفشویی می تواند اثرات زیان باری برای روی این ظروف بر جای بگذارد. از سوی دیگر شست و شوی این قاشق ها با کمی مالش و آب کشیدن میسر است، لذا توصیه می شود تا جایی که امکان دارد شست و شوی این ظروف به روش دستی صورت گیرد.

ظروف آرکوپال ایرانی در قالب انواع ظروف غذاخوری نظیر بشقاب، کاسه، دیس، پیاله، خورشت خوری، لیوان، پارچ و ... به فروش می رسند. بنابراین اگر قصد دارید ظروفی کاملا سالم و بهداشتی را برای سرو غذا و پذیرایی از اعضای خانواده خود انتخاب کنید، خرید ظروف آرکوپال ایرانی می تواند راه حل جالبی باشد. به این منظور می توانید به مراکز خرید اینترنتی ظروف آرکوپا ل مراجعه نمایید.

منبع