لیست وسایل آشپزخانه

معرفی انواع ظروف و ابزار آشپزخانه، ظروف پخت و پز ، ظروف پذیرایی ، ظروف کریستال ، ظروف بامبو ، ظروف چینی ، قابلمه مسی ، تابه چدن

لیست وسایل آشپزخانه

معرفی انواع ظروف و ابزار آشپزخانه، ظروف پخت و پز ، ظروف پذیرایی ، ظروف کریستال ، ظروف بامبو ، ظروف چینی ، قابلمه مسی ، تابه چدن

اردو خوری مارگاریت

وجود یک اردو خوری مارگاریت یا ترشی خوری در سر میز غذا خوری ، سفره و آشپزخانه بسیار اهمیت دارد . زیرا علاوه بر زیبایی این محصول بر سر سفره ایرانی ، دسترسی به محنویات غذایی را بسیار سهل می کند . اردو خوری مارگاریت ، این نیاز را به بهترین شکل ممکن بر طرف می کند .
ظروف آرکوپال به دلیل برخورداری از بدنه کاملا سبک، زیبا و مستحکم انتخاب اول بسیاری از خانواده ها برای سرو غذا و پذیرایی از مهمانان محسوب می شوند. این نوع ظروف معمولا در قالب سرویس های غذاخوری به فروش می رسند و می توانند در پذیرایی ها نیز مورد استفاده واقع شوند. نکته جالب در مورد ظروف آرکوپال این است که به راحتی شسته می شوند و نگهداری از آن ها به نوعی ساده است.
اردو خوری مارگاریت ، شکلی از محصول و ظروف است ، که روی میز ناهارخوری ، آشپزخانه و سفره قرار گرفته تا اشخاص بتوانند به سهولت و بصورت سلف از مواد غذایی داخل آن بهره مند شوند . این محصول تولیدی شرکت هوم کت بوده و دارای سه ظرف شیشه ای بر روی یک استند فلزی کنار هم قرار می گیرد . این محصول علاوه بر اینکه جهت سرو انواع ترشی یا دسر مورد استفاده قرار می گیرد ، همچنین برای سرو انواع تنقلات مانند آجیل ، کشمش و … می تواند کاربرد داشته باشد . در واقع با کمی سلیقه به خرج دادن و تهیه این محصول می توان ، با ترکیب رنگ ها ، از مواد غذایی مختلف ، ظاهر زیبا و خیره کننده ای به سفره و چیدمان میز غذاخوری داد .

قیمت ظروف آرکوپال یکی دیگر از دلایلی است که باعث محبوبیت این نوع محصولات شده است. امروزه کامل ترین سرویس آرکوپال که شامل بشقاب، کاسه، دیس، پیش دستی، لیوان و پارچ است با قیمتی به مراتب ارزان تر از یک سرویس چینی ساده و دم دستی به فروش می رسد. بنابراین خرید ظروف آرکوپال می تواند رویکردی هوشمندانه برای خرید ظروف کاربردی باشد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.