لیست وسایل آشپزخانه

معرفی انواع ظروف و ابزار آشپزخانه، ظروف پخت و پز ، ظروف پذیرایی ، ظروف کریستال ، ظروف بامبو ، ظروف چینی ، قابلمه مسی ، تابه چدن

لیست وسایل آشپزخانه

معرفی انواع ظروف و ابزار آشپزخانه، ظروف پخت و پز ، ظروف پذیرایی ، ظروف کریستال ، ظروف بامبو ، ظروف چینی ، قابلمه مسی ، تابه چدن

قاشق و چنگال چوبی

قاشق و چنگال چوبی یکی از بهترین انتخاب ها برای سرو غذا است و به عنوان گزینه ایده آل کودکان نیز مطرح است. بیشتر غذاهایی که ما ایرانی ها سرو می کنیم با قاشق چنگال میل می شود. در واقع قاشق و چنگال را باید به عنوان رایج ترین ظروف مورد استفاده در سرو غذا نامگذاری کرد.  از همین رو انتخاب سرویس قاشق و چنگالی که بتواند این تنوع را در برگیرد بسیار مهم می باشد.  کیفیت و زیبایی نیز دو عامل بسیار مهم در این انتخاب می باشد. ست دو تکه قاشق و چنگال چوبی ایکیا مدل GRIPANDE شامل : یک قاشق و یک چنگال مخصوص سالاد خوری می باشد. دارای کیفیت بالا و بسیار خوش دست میباشد.

این سرویس غذاخوری فانتزی از کیفییت و مقاومت بالایی برخوردار است و می تواند برای مصارف روزانه یک انتخاب مناسب باشد. ظروفی به شکل دایره با رنگ زمینه سفید و درخشان، بدون هیچ نقش و طرح اضافی می تواند گزینه مناسبی برای طرفداران محصولات ساده و در عین حال زیبا باشد. برای شست وشوی این سرویس غذاخوری فانتزی می توانید با خیالی آسوده از مواد شوینده و ماشین ظرفشویی استفاده نمایید. این سرویس همچنین قابل استفاده در مایکروفر می باشد.
این سرویس انحصارا توسط شرکت چینی زرین ایران تولید و عرضه می شود و شامل یک عدد سالاد خوری بزرگ ، دو عدد دیس ، شش عدد بشقاب غذاخوری ، شش عدد بشقاب خورش خوری ، شش عدد بشقاب میوه خوری ، دو عدد نمک پاش، شش عدد پیاله با قطر 14 سانتی متر و شش عدد پیاله با قطر 18 سانتی متر می باشد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.