لیست وسایل آشپزخانه

معرفی انواع ظروف و ابزار آشپزخانه، ظروف پخت و پز ، ظروف پذیرایی ، ظروف کریستال ، ظروف بامبو ، ظروف چینی ، قابلمه مسی ، تابه چدن

لیست وسایل آشپزخانه

معرفی انواع ظروف و ابزار آشپزخانه، ظروف پخت و پز ، ظروف پذیرایی ، ظروف کریستال ، ظروف بامبو ، ظروف چینی ، قابلمه مسی ، تابه چدن

فنجان چینی

وجود یک سرویس چای با کیفیت و مناسب برای پذیرایی از میهمانان جزو وسایل جدانشدنی یک آشپزخانه است،«ست فنجان نعلبکی پی مدل 16-30660 بسته 6 عددی» با طراحی زیبا و خاص خود و همچنین کیفیت ساخت بالا و جنس آن که بن چاینا (چینی ظریف و سبک)می باشد برای برپایی مهمانی‌های دوستانه و خاص، انتخابی مناسب است. این مجموعه از جنس بن چاینا ساخته شده و نقش زیبایی دارد. به‌ واسطه ابعاد فنجان : 10×12×14 سانتی‌متری فنجان و دسته‌ای که دارد، به‌خوبی در دستان شما جای گرفته و لذت نوشیدن یک چای گرم و دلچسب را تجربه خواهید کرد. عده‎ای برای سرو چای تمایل دارند که شکر یا قند را در فنجان انداخته و با قاشقی آن را مخلوط کنند. ولی بعد از هم زدن چای به‌دنبال یک زیردستی هستند که قاشق را در آن قرار دهند، حال این مجوعه با داشتن نعلبکی کار را آسان کرده است. با خیالی آسوده می‌توانید فنجان چای خود را در دست بگیرید و نگران سوختن دست خود نباشید. این مجموعه دارای شش عدد فنجان و شش عدد نعلبکی بوده و برای خانواده دو تا شش نفره بسیار مناسب است.

سرویس ظروف غذاخوری سرامیکی سفید با حاشیه طلایی وطرح ماندگار و لوکس گزینه ای مناسب برای سرو غذا در طول روز محسوب می شود. طرحی که همیشه زیباست و هرگز از مد نخواهد افتاد. بنابراین اگر به دنبال خرید سرویس ظروف غذاخوری سرامیکی مادام‌العمر و از آن مهم‌تر آدم منظمی هستید که از ظروفتان می‌توانید خوب نگهداری کنید، این سبک برایتان خاطره‌انگیز خواهد شد. فنجان و سرویس چای‌خوری این مدل هم بسیار زیبا و ماندنی است.

منبع

ظروف اردو خوری

ظروف اردو خوری به دلیل برخورداری از ظاهر زیبا و متفاوت همواره جزو ظروف مورد علاقه کودکان بوده اند. به طور کلی بچه‌ها وقت غذا خوردن بازیگوش‌تر می‌شوند. این موضوع همیشه برای مادران دردسر ایجاد می‌کند. بعضی بچه‌ها به‌طور کلی نسبت به غذا خوردن بی‌میل هستند و از سفره فرار می‌کنند. بعضی دیگر هم دوست دارند در حال راه رفتن غذا بخورند و به‌همین خاطر قبل از اینکه سیر شوند، خسته می‌شوند. گفته می‌شود برای اینکه کودک راحت‌تر با غذا خوردن کنار بیاید، یک راه مطمئن این است که او را به وسایل غذاخوری و چیدمان بشقاب غذایش جذب کنید. وقتی کودک وسایل غذاخوری‌اش را دوست داشته باشد، کم‌کم عادت می‌کند که خودش سراغ آنها برود. ظرف‌های رنگی و متنوع می‌تواند در این زمینه کمک بسیار خوبی باشد. ظروف اردو خوری بون، این امکان را می‌دهد که چینش مناسبی از غذاهای کودک را در یک ظرف داشته باشید. در هر بسته از این محصول سه بشقاب اردوخوری با رنگ متنوع وجود دارد که هر یک دارای چهار قسمت برای خوردنی‌های مختلف شامل غذای اصلی یا تنقلات هستند. برای جلوگیری از واژگون شدن بشقاب یا ریختن غذا از داخل آن، این محصول به نوار ضد لغزش مجهز است که باعث حفظ ثبات و تعادل آن روی میز می‌شود. جنس این بشقاب‌ها از پلاستیک بوده اما فاقد هرگونه ماده سمی مضر برای سلامتی کودک از جمله PVC ،BPA و فتالات است. بشقاب‌های مدل B11064 بون را می‌توانید هم به‌صورت دستی و هم با ماشین لباسشویی بشویید.

سرویس آرکوپال ایرانی از لحاظ کیفیت و استحکام جزو محصولات برتر محسوب می شود. در این نوع سرویس ها مانند نمونه های خارجی تمام ظروف مورد نیاز برای رقم زدن پذیرایی های با شکوه گنجانده شده است. سرویس آرکوپال ایرانی معمولا توسط برند های چینی زرین و چینی مقصود ساخته می شوند. همانطور که می دانید این دو برند از نام های شناخته شده در زمینه طراحی و تولید ظروف چینی هستند. از سوی دیگر متخصصین این شرکت سال هاست که طرح های مختلف را روی سرویس های چینی پیاده کرده اند و به خوبی با زوایای این کار آشنا هستند. نکته جالب اینجاست که همین طرح های زیبا امروزه روی انواع سرویس آرکوپال ایرانی اعمال می شود. به همین دلیل است که بشقاب، کاسه، دیس و سایر ظروف موجود در یک سرویس آرکوپال ایرانی فوق العاده زیبا و چشم نواز هستند. علاوه بر کیفیت بالا و زیبایی مثال زدنی، قیمت سرویس آرکوپال ایرانی  نیز فوق العاده مقرون به صرفه است و ظروف موجود در آن می توانند در مصارف روزمره یا در مهمانی های رسمی مورد استفاده واقع شوند.

منبع

مدل قندان سرامیکی

این مدل قندان از سرامیک ساخته شده و بسیار سبک و کم‌وزن است. این ظرف برای سرو شکر، قند و شکلات کاربرد دارد. برای دور نگه‌داشتن موادغذایی داخل ظرف از آلودگی‌ها و گرد‌و‌غبار محیط، یک در برای این مدل قندان ساخته شده است. این در یک قپه دارد تا برداشتن آن از روی ظرف برایتان ساده‌تر باشد. ارتفاع این ظرف با در 10.5 سانتی‌متر و بدون در 8 سانتی‌متر است؛ بنابراین به‌راحتی درون کابینت‌های آشپزخانه جای می‌گیرد. این ظرف زیبا طرحی هندوانه‌ای‌شکل دارد و ترکیبی از رنگ‌های زنده و شاد قرمز و سبز روی بدنه‌ی آن به ‌کار ‌رفته است. با قراردادن چنین ظرف زیبایی سر میز صبحانه یا عصرانه، اشتهای اعضای خانواده و حتی مهمانان چندبرابر خواهد شد. جنس سرامیکی این مدل قندان علاوه‌بر زیبایی، دوام بسیار خوبی دارد. برای شست‌و‌شوی چنین ظروفی از ماشین ظرف‌شویی استفاده نکنید و آن را با دست و شوینده‌های ملایم بشویید. این ظرف زیبا هدیه‌ای جالب، متفاوت و دوست‌داشتنی برای آشنایان و دوستان است.
خرید ماگ سرامیکی می تواند لذت نوشیدن را برای شما چندین برابر نماید. ماگهای اولیه از چوب یا استخوان ساخته می شد و معمولا دارای وزن های سنگین تری نیز بودند و به مرور زمان و با پیشرفت تکنولوژی جای خودرا  به آن هایی با جنس هایی سبکتر و طرح هایی زیباتر دادند طبق براورد و تحقیقات صورت گرفته 60 درصد مردم جهان در طول روز حداقل یک بار نوشیدنی میل می کنند. این درصد یعنی یک عالمه کافه , چایی و قهوه و در نتیجه یک عالمه لیوان سرامیکی !!! بیشتر از لذت خوردن یک چایی یا قهوه لیوانی که درآن می نوشیم به ما لذت می دهد.  لیوان سرامیکی ها دارای قیمت های مختلف و طرح های بسیار متنوعی نیز هستند. علاوه بر خرید ماگ سرامیکی شما می توانید سایر محصولات مشابه مانند ماگ شیشه ای یا پلاستیکی را در نظر داشته باشید.  البته ماگهای شیشه ای معمولا برای قهوه استفاده نمی شوند و بیشتر برای چایی قابل  استفاده است. ماگهای پلاستیکی معمولا در فروشگاه ها و رستوران ها قابلیت استفاده دارند و ماگهای سرامیکی نیز با توجه به طرح های فانتزی و قابلیت چاپی که بر روی آنها وجود دارد در محل کار و منزل به عنوان یک وسیله شخصی قابلیت استفاده دارند. ماگهای استنلس استیل نیز با توجه به ضریب هدایت حرارتی بالایی که دارند و باعث گرم ماندن محتویات داخل ماگ می شودو بیشتر برای سفر و کاربردهای مسافرتی مناسب می باشد.
منبع

قاشق و چنگال چوبی

قاشق و چنگال چوبی یکی از بهترین انتخاب ها برای سرو غذا است و به عنوان گزینه ایده آل کودکان نیز مطرح است. بیشتر غذاهایی که ما ایرانی ها سرو می کنیم با قاشق چنگال میل می شود. در واقع قاشق و چنگال را باید به عنوان رایج ترین ظروف مورد استفاده در سرو غذا نامگذاری کرد.  از همین رو انتخاب سرویس قاشق و چنگالی که بتواند این تنوع را در برگیرد بسیار مهم می باشد.  کیفیت و زیبایی نیز دو عامل بسیار مهم در این انتخاب می باشد. ست دو تکه قاشق و چنگال چوبی ایکیا مدل GRIPANDE شامل : یک قاشق و یک چنگال مخصوص سالاد خوری می باشد. دارای کیفیت بالا و بسیار خوش دست میباشد.

این سرویس غذاخوری فانتزی از کیفییت و مقاومت بالایی برخوردار است و می تواند برای مصارف روزانه یک انتخاب مناسب باشد. ظروفی به شکل دایره با رنگ زمینه سفید و درخشان، بدون هیچ نقش و طرح اضافی می تواند گزینه مناسبی برای طرفداران محصولات ساده و در عین حال زیبا باشد. برای شست وشوی این سرویس غذاخوری فانتزی می توانید با خیالی آسوده از مواد شوینده و ماشین ظرفشویی استفاده نمایید. این سرویس همچنین قابل استفاده در مایکروفر می باشد.
این سرویس انحصارا توسط شرکت چینی زرین ایران تولید و عرضه می شود و شامل یک عدد سالاد خوری بزرگ ، دو عدد دیس ، شش عدد بشقاب غذاخوری ، شش عدد بشقاب خورش خوری ، شش عدد بشقاب میوه خوری ، دو عدد نمک پاش، شش عدد پیاله با قطر 14 سانتی متر و شش عدد پیاله با قطر 18 سانتی متر می باشد.

منبع