لیست وسایل آشپزخانه

معرفی انواع ظروف و ابزار آشپزخانه، ظروف پخت و پز ، ظروف پذیرایی ، ظروف کریستال ، ظروف بامبو ، ظروف چینی ، قابلمه مسی ، تابه چدن

لیست وسایل آشپزخانه

معرفی انواع ظروف و ابزار آشپزخانه، ظروف پخت و پز ، ظروف پذیرایی ، ظروف کریستال ، ظروف بامبو ، ظروف چینی ، قابلمه مسی ، تابه چدن

معرفی ظرف اردو خوری

شاید شما هم خیلی نام اردو خوری یا ظرف اردو خوری را شنیده باشید اما معنای آن چیست؟ و کاربرد ظرف اردوخوری چیست؟
قبل از توضیح اینکه اردو خوری دسته دار سرامیکی ۴ طرفه چیست آشنایی با مفهوم اردو لازم است. اردو یا اردور در واقع همان پیش غذای خودمان است که در فرانسوی به آن اردو (Hors d’oeuvre) می گویند. پیش غذا را قبل از غذای اصلی سرو می کنند و اندازه و حجم آن کمتر از غذای اصلی است و گاهی بجای قاشق و چنگال با دست خورده می شود. اردو یا پیش غذا در کشورهای مختلف به صورت­های گوناگونی پخته و سرو می شود.

سرویس غذاخوری کامل شامل تمام ظروف مورد نیاز شما برای سرو وعده های ناهار و شام است. در یک سرویس غذاخوری کامل ظروفی همچون بشقاب، کاسه، پیاله، دیس، خورشت خوری، لیوان، پارچ و سایر ظروف غذاخوری گنجانده شده است. ظروف موجود در سرویس غذاخوری کامل معمولا دارای ظاهری هماهنگ هستند و می توانند هارمونی دلچسبی به وجود آورند.

همان گونه که توضیح داده شد اردو یک نوع غذا یا پیش غذاست و ظرف اردو خوری دسته دار سرامیکی ۴ طرفه یا اردو خوری دسته دار سرامیکی ۴ طرفه ، ظرفی است که به منظور سرو اردو از آن استفاده می شود.

کیفیت بالا و قیمت سرویس غذاخوری کامل باعث می شود بسیاری از مردم برای تهیه ظروف غذاخوری مورد نیاز خود به فروشگاه های آنلاین مراجعه کرده و فرایند خرید اینترنتی سرویس غذاخوری کامل را دنبال کنند. در این نوع مراکز فروش ظروف غذاخوری جدیدترین مدل سرویس غذاخوری کامل با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان قرار داده می شود.

ظروف اردو خوری علاوه بر اینکه در سرو غذا کاربرد دارند به عنوان نوعی ظرف پذیرایی نیز قابل استفاده هستند. انواع شکلات و پاستیل ، تنقلات و آجیل از جمله مواردی است که می توان در داخل آن ها ریخت. استفاده مناسب از ظروف اردوخوری باعث زینت بخشیدن به میز پذیرایی شما خواهد شد.
نکته مهمی که نباید فراموش کنید استفاده صحیح از ظروف اردو خوری مناسب است. متناسب با نوع پیش غذای طبخ شده ظرف مناسب را هم برگزنید.
فراموش نکنید اولین چیزی که در هنگام سرو غذا به چشم مهمان ها می آید ظروف پذیرایی شما و همچنین تزیین غذای است که مهمان ها را تشویق به امتحان کردن مزه آن می­کند.

لازم به ذکر است که نگهداری و شستن ظروف موجود در سرویس غذاخوری کامل چندان دشوار نیست. کافیست نکات لازم جهت استفاده هر چه بهتر از آن ها را رعایت کرده و در زمینه شست و شو به توصیه های برند تولید کننده مراجعه نمایید.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.